Tugas Dan Tanggungjawab Penolong Kanan Petang

Bertanggungjawab kepada Pengetua dalam mentadbir semua aspek pengurusan sekolah bagi sidang petang. Menagihkan tugas-tugas kepada staf bukan guru sesi petang.

6 Senarai Tugas Gpk Kokurikulum

Membantu Guru Besar dalam semua aspek perancangan dan pengurusan sekolah termasuk sidang petang.

Tugas dan tanggungjawab penolong kanan petang. Guru dan lain lain Senarai Tugas Penolong Kanan Kokurikulum Cikgu Share June 15th 2019 - Cikgu Share Penolong Kanan Koku PK Koku Senarai Tugas Senarai. Menyelaraskan jadual waktu guru-guru pelatih atau guru baru yang baru berpindah. Mengajar sebilangan daripada waktu mengikut arahan Guru Besar yang ditetapkan dari semasa ke semasa.

Menjalankan tugas-tugas Pengetua semasa ketiadaan Pengetua Guru Penolong Kanan dan Guru Penolong Kanan HEM. Menubuh dan mempergiatkan aktiviti-aktiviti Persatuan Ibubapa Dan Guru PIBG 3. Mengadakan sesi soal-siasat dengan Guru Besar murid dan guru yang terlibat.

Feb 08 2010 Tugas Penolong Kanan Petang. Guru Bimbingan menghantar data ke PPD HEM PPD HEM minggu pertama pada bulan Mei September dan Disember 138 PROSES KERJA LAPORAN MEDIAPOLIS Bil Proses Kerja Pegawai Yang Seksi Undang- MeluluskanDirujuk UndangPeraturan 1. Senarai tugas guru.

Sekolah Lembaga Tatatertib Guru-guru Penolong Kanan Penyelia Petang Ketua BidangGuru. BIDANG TUGAS Menjalankan tugas-tugas Guru Besar semasa ketiadaan Guru BesarPK Pentadbiran PK HEM Mengajar sebilangan waktu mengikut arahan Guru Besar Bertanggungjawab kepada Guru Besar dalam aspek pengurusan kokurikulum Menyelia dan menilai aktiviti Kokurikulum sekolah Membantu Guru Besar di dalam semua aspek perancangan dan pengurusan kokurikulum sekolah SENARAI TUGAS. Membantu dan mengenal pasti guru-guru yang berbakat dalam kegiatan ko-kurikulum.

Memahami menghayati dan mengamalkan kehendak dan tuntutan Sukatan Pelajaran. Membantu Pengetua menyelia dan menilai pengajaran dan pembelajaran. Melaksana dan menjalankan segala tugas dan tanggungjawab Guru Besar semasa 6 8.

Membuat penilaian dan mengambil tindakan susulan yang sewajarnya. 172 Memastikan murid-murid terlibat. 1 menjalankan tugas tugas guru besar semasa.

Menjalankan tugas-tugas berkaitan dengan kurikulum dan kokurikulum seperti yang ditetapkan oleh Guru BesarPengetua PGB. Jan 13 2013 Susunan itu menjelaskan ranking jawatan fungsibidang tugas dan tanggungjawab Semakin tinggi susunan itu semakin tinggi jawatanyang disandang semakin banyak fungsinya semakinbesar bidang tugas dan tanggungjawab yang perludilakukan. Merancang dan menentukan pelaksanaan program kegiatan ko-kurikulum untuk para pelajar.

Membantu guru besar menyelia dan menilai proses pengajaran. May 15 2019 penolong kanan hem peranan dan tanggungjawab spbtskkj2 blogspot com download simulasi keberhasilan guru kuantan smk lepar buletin ppd betong sekitar bengkel standard kualiti hem sk paya resak tugas penolong kanan hal ehwal murid aluan skt id scribd com tugas penolong kanan mekar3 menilai. 162 Memastikan guru yang akan menerima APC mengikut pemantauan dan pencerapan.

Membuat penilaian dan mengambil tindakan-tindakan susulan yang sewajarnya. Menjalankan tugas-tugas Guru Besar semasa ketiadan Guru Besar Guru Penolong Kanan 1 dan Guru Penolong Kanan 2. Mengendalikan pengajaran dan pembelajaran PP dengan berkesan 3.

Melaksana dan menjalankan segala tugas dan tanggungjawab guru besar semasa ketiadaanny. Guru Besar 161 Penolong Kanan 162 Penyelia Petang 17 Menyampaikan maklumat tentang KIA2M 171 Memastikan murid tahun 1 telah melalui Ujian Penapisan. GURU PENOLONG KANAN PETANG.

161 Memastikan Penolong Kanan melaksanakan tugas sebagai penilai pertama. Menyemak buku rancangan pelajaran 7. 21 Peranan Guru Penolong Kanan Secara Umum 15 211 Guru Penolong Kanan Pentadbiran 16 212 Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid HEM 28 213 Guru Penolong Kanan Kokurikulum 20 22 Guru Penolong Kanan Pendidikan Khas GPKPK 21 221 Peranan Dan Tanggungjawab GPKPK 21 23 Keperluan Latihan Untuk GPKPK 25.

Oct 07 2020 Guru penolong kanan pentadbiran a. Menyelia tugas-tugas guru dan kakitangan sesi petang. Membantu Pengetua dalam semua aspek perancangan dan pengurusan sekolah.

Bertanggungjawab kepada Guru Besar dalam soal-soal yang berhubungkait dengan kurikulum pentadbiran dan pengurusan. Bertanggungjawab kepada guru besar dalam hal kurikulum pentadbiran hubungan masyarakat dan keselamatan. Bertanggungjawab dalam memberi bimbingan kepada Penolong Kanan Pentadbiran Penolong Kanan HEM dan Penolong Kanan KO serta Penyelia Petang dalam pelaksanaan tugas-tugas.

Jun 07 2016 Tugas Dan Tanggungjawab Lain. Menjalinkan perhubungan yang bermakna di antara sekolah dengan pelbagai institusi Kementerian Pendidikan atau agensi-agensi luar TUGAS-TUGAS DAN TANGGUNGJAWAB PENOLONG KANAN 1. Merancang dan mengadakan program latihan untuk guru-guru yang berpotensi dalam bidang itu.

Memahami menghayati dan mengamalkan kehendak dan tuntutan Sukatan Pelajaran 2. Jun 16 2019 Penolong Kanan Petang Dr Hj Sabri bin Talip Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan. Membimbing murid memperolehi ilmu kemahiran dan.

Membimbing murid memperolehi ilmu kemahiran dan mengamalkan sikap positif 4. Melaksana dan menjalankan segala tugas dan tanggungjawab Guru Besar semasa ketiadaannya di sekolah. Mengendalikan pengajaran dan pembelajaran PP dengan berkesan.

Skop Fungsi Dan Bidang Tugas Ikut Pekeliling Penolong Kanan Kokurikulum Cikgu Share

Tugas Penolong Kanan Hem

Skpanji Senarai Tugas P K Pentadbiran P K Hal Ehwal Murid Dan P K Ko Kurikulum

Fail Meja Guru Penolong Kanan Pentadbiran

Peranan Penolong Kanan Hal Ehwal Murid

Contoh Nota Serah Tugas Penolong Kanan Pentadbiran Doc Contoh Keberhasilan Pk Pentadbiran Siti Zainah Ismail Academia Edu Contoh Surat Gugatan Perceraian Permohonan Ganti Nama Mono Tan

Tugas Guru Penolong Kanan Petang

Https Xdocs Tips Doc Fail Meja Badan Disiplin Skolah 283q33lq0qo6

Senarai Tugas Dan Tanggungjawab


LihatTutupKomentar
close