Ucapan Selamat Petang Kepasa Guru Dan Rakan.sekalian

Hadirin semua Terlebih dahulu saya mengucapkan ribuan terima kasih atas kesudian pihak sekolah untuk mengadakan majlis yang. Dalam pesan ucapan selamat.

Pin On Sek Mesia

May 14 2020 Koleksi Pantun dan Ucapan Selamat Hari Guru 2021.

Ucapan selamat petang kepasa guru dan rakan.sekalian. Seperti yang telah dimaklumkan majlis ini diadakan untuk meraikan guru kelas kami iaitu Cikgu Eric Lim yang akan bertukar ke. Kanan Pentadbiran Sekolah Kebangsaan Chepir Tuan Haji Yusri Bin Abd Hamid YDP PIBG Guru-guru Penolong Kanan Ajk PIBGguru-guru dan rakan-rakan sekalian. Yang Mulia Tuan Pengerusi Majlis para hakim yang bijaksanaGuru Besarguru-gurudan rakan-rakan sekalianSelamat sejahtera saya ucapkanTajuk syarahan saya pada kali ini ialah Membazir Adalah Amalan Yang Tidak Baik.

Tapi saya tetap nak beri ucapan juga sebab rakan-rakan sekalian dapat menerima saya dengan baik semasa kedatangan saya dahulu. Bagi menghargai jasa guru marilah sama sama kita. Sediakan ucapan kamu selengkapnya.

Hadirin sekalian Tarikh 16 Mei setiap tahun telah dipilih sebagai Hari Guru. Saya berasa sangat sedih. Kelab Seni Lukis mengadakan pameran.

Dec 12 2011 Berikut contoh karangan ucapan sempena Hari Guru. May 17 2011 Yang berusaha Puan Junaidah bt Tahir Guru Besar Sek. Selamat petang diucapkan kepada guru besar Cikgu Eric Lim para guru dan rakan-rakan sekalian.

Yang Berusaha Tuan Haji Sahrof bin Sailon Pen. Kepada guru-guru petang yang ku kasihi dan cintai sekalian. Hadirin sekalian Tarikh 16 Mei setiap tahun telah dipilih sebagai Hari Guru.

Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk. Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada para hadirin yang sudi hadir dalam majlis yang kami adakan ini. Selamat petang diucapkan kepada guru besar Cikgu Eric Lim para guru dan rakan-rakan sekalian.

Pameran Lukisan di Sekolah Saya. Aug 16 2017 Selamat sejahtera saya ucapkan kepada Tuan Pengerusi MajlisYang Berusaha Tuan Guru BesarYang Dihotmati Guru-guru dan rakan-rakan sekalianPertama sekalisaya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberikan saya peluang untuk berucap di majlis iniDisini saya ingin memberikan sedikit ucapan tentang ciri-ciri usahawan yang Berjaya. UCAPAN PENUTUP Juru acara 2 Salam sejahtera kepada semua guru-guru pihak pengurusan dan penghuni Rumah Al-Fikrah serta rakan-rakan sekalian.

Rudi malu kerana ibu bapanya miskin. Feb 27 2014 Seterusnya saya bagi pihak pengawas sekolah dan pengawas perpustakaan Sk Paka 111 ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua guru yang telah melantik kami sebagai pengawasPerlantikkan kami sebagai pengawas merupakan satu penghargaan yang sangat besarKami merasa sangat bangga kerana dapat menjadi pengawas. Jun 27 2012 Dalam majlis itu guru besar dan guru-guru turut hadir.

Salam sejahtera saya ucapkan kepada Yang Berusaha Tuan Guru BesarGuru Penolong Kanan guru-guru dan rakan sekalianSaya sebagai wakil murid ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Guru kepada semua guru di sekolah ini. Tulis ucapan untuk kamu sampaikan di majlis perpisahan yang akan datang. Tanggal 16 Mei setiap tahun warga pendidik akan meraikan sambutan hari guru.

May 07 2017 - 67 - Jenis Karangan. Guru Besar dan guru-guru hadir pada majlis tersebut. Guru kelas kamu akan bertukar ke sekolah lain.

Salam sejahtera saya ucapkan kepada Tuan Guru BesarGuru Penolong Kananguru-guru dan rakan sekalianSaya sebagai wakil muridingin mengucapkan selamat menyambut Hari Guru kepada semua guru di sekolah ini. Oleh itu pemergian saya juga kenalah cara baik sejajar dengan cara layanan semua. Selamat pagi saya ucapkan kepada Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan sekalian.

Aug 05 2018 Selamat petang diucapkan kepada guru besar Cikgu Eric Lim para guru dan rakan-rakan sekalian. Juru acara 1 dan 2 Dengan itu kami menyerahkan majlis kepada Penyelaras Program. Sebagai Ketua Murid kamu diminta berucap pada hari perpisahan murid-murid tahun enam.

Pada tahun 2021 tema hari guru ialah BERGURU DEMI ILMU BINA GENERASI BAHARU. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha tuan guru besar guru-guru penolong kanan guru-guru dan rakan sekalian. Salam sejahtera dan selamat pagi saya ucapkan kepada tuan pengerusi majlis guru besar guru-guru dan rakan-rakan.

Berjumpa lagi kita pada slot terakhir untuk program ini. Seperti Kacang Lupakan Kulit. Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada para hadirin yang sudi hadir dalam majlis yang kami adakan ini.

Tulis ucapan untuk kamu sampaikan di majlis perpisahan yang akan datang. _____ Contoh 23. Contoh Karangan Ucapan Sempena Hari Guru.

Jul 05 2013 Ucapan. Apr 21 2021 Guru kelas kamu akan bertukar ke sekolah lain. Selamat sejahtera saya ucapkan.

Saya ucapkan terima kasih kepada guru-guru. Tuliskan ucapan kamu selengkapnya. Sebagai ketua murid tahun enam kamu diminta berucap dalam majlis itu.

May 19 2021 Contoh karangan ucapan sempena hari guru salam sejahtera saya ucapkan kepada tuan guru besarguru penolong kananguru guru dan rakan sekaliansaya sebagai wakil muridingin mengucapkan selamat menyambut hari guru kepada semua guru di sekolah ini. Pertama sekali saya mengucapkan berbanyak terima kasih kerana memberi peluang dan kesempatan kepada saya selaku wakil murid untuk memberikan ucapan sempena Hari Guru. Sep 20 2019 Aku hanya seorang guru yang pastinya berbeza dengan guru biasaKerana duniaku dikelilingi insan-insan istimewa yang pelbagai masalah dan ketidakupayaanDuniaku adalah bersama mereka walau mereka tidak dapat mendengarwalau mereka tidak dapat melihat walau apapun kekurangan yang ada pada mereka dia tetap anak-anak muridku yang menjadikan aku seorang guru.

Hadirin sekalian tarikh 16 mei setiap t. Yang dihormati PK Kurikulum Puan Hasmah bt Ismail PK Hal Ehwal Murid Puan Zaiton bt Ramli PK Kokurikulum Encik Barathi AL Perumal PK Petang Encik Noordin bin Abdullah barisan guru-guru yang diraikan seterusnya para pelajar yang saya hormati sekalianAssalamualaikum wbt dan. Tema ini sama seperti tema tahun lepas.

Ucapan Murid Hari Guru

11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu In 2021 School Study Tips Study Tips School

Koleksi Ucapan Selamat Hari Guru Kepada Guru Tersayang

11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu Malay Language Essay Contouring And Highlighting

Koleksi Pantun Dan Ucapan Selamat Pagi Yang Indah 2021

Pin On Document

Ucapan Hari Guru 2020 Religious Behaviour And Experience Religion And Belief

Ucapan Perpisahan Murid Tahun 6

Ucapan Terima Kasih Kepada Guru Lolishie


LihatTutupKomentar
close