Selamat Petang Saya Ucapkan Kepada Tuan Pengerusi Majlis

Jun 19 2021 Majlis mempersilakan. Mar 31 2016 Selamat sejahtera saya ucapkan kepada Yang Berbahagia Tuan Pengerusi Majlis Encik Alias Penal Hakim Yang Arif Lagi Bijaksana seterusnya para hadirin yang dihormati.

Teks Mc Program Ceramah

Christine Tuan Pengerusi generasi muda seperti kita perlu dididik menghargai from BUSINESS 162 at SMK Khir Johari.

Selamat petang saya ucapkan kepada tuan pengerusi majlis. Assalamualaikum dan selamat petang saya ucapkan kepada penasihat kelab kita Puan Shamila dan juga Encik dan juga Puan Jamrah daripada dan juga kepada semua ekspo serta pelajar yang sedang menonton pada hari ini. Pertama sekali saya ingin melahirkan rasa syukur ke hadrat Allah Subhanahuwataala serta memanjat setinggi-tinggi kesyukuran ini kerana pada petang ini diberi kesempatan untuk kita bersama dalam Majlis Amanat Perdana kepada kontinjen Malaysia ke Sukan Olimpik dan Sukan Paralimpik. Terima kasih saya ucapkan kepada guru-guru yang telah bertungkus.

36 Likes 48 Comments 4 Shares. Dibawa secara atas talian majlis penghargaan khas kepada Cg Azmi Mohammad Cg Zalina Zakaria Cg Anita Ibrahim Cg Hafiza Yusof dan Cg Rohana Ismail yang bertukar ke tempat bertugas baharu. Selamat petang Ahli-Ahli Yang Berhormat tuan-tuan dan puan-puan sekalian.

Terima kasih pengerusi majlis Yang Amat Berhormat Ketua Menteri Yang Berhormat Ketua Pembangkang Yang Berhormat rakan-rakan. Selamat pagi dan salam sejahtera saya ucapkanTajuk syarahan saya pada hari iniialah Masyarakat Berilmu Negara Maju Hadirin yang saya hormati Saya pasti bahawa tidak ada sesiapa pun yang akan menafikan kepentingan ilmudalam kehidupan. Mohon kembali ke tempat duduk masing-masing kerana kita.

Oct 13 2009 Selamat pagi dan salam 1 Malaysia saya ucapkan kepada Tuan Pengerusi Majlis barisan panel hakim yang arif lagi bijaksana penjaga masa guru-guru dan rakan-rakan sekalianBerdirinya pokok kerana. Oct 13 2009 Selamat pagi dan salam 1 Malaysia saya ucapkan kepada Tuan Pengerusi Majlis barisan panel hakim yang arif lagi bijaksana penjaga masa guru-guru dan rakan-rakan sekalianBerdirinya pokok kerana. Memupuk semangat kerjasama menjalin silaturrahim serta menjaga kebajikan ahli agar suasana bekerja di sekolah lebih kondusif dan produktif Selamat Petang kepada Tuan Pengetua Penolong Kanan HEM Penolong Kanan Ko-Kurikulum guru- guru kanan guru-guru staf sokongan hadirin dan hadirat sekalian.

Jadi tuan-tuan puan-puan yang dikasihi dirahmati Allah subhanahu wa taala insyaallah pada malam ini aa marilah kita sama-sama merasakan rasa syukur kita kepada Allah Subhanahuwataala kerana kita beri peluang pada malam ini untuk berkumpul dalam satu majlis ilmu ya dan sesungguhnya majlis ilmu ya aa diangkat di antara taman-taman syurga di sisi. SANZAC juga mengucapkan selamat datang kepada semua tetamu yang hadir menyaksikan kejohanan sukan sekolah pada tahun ini. Terima kasih aa Saudara pengacara majlis kita pada hari ini.

Scribd adalah situs bacaan dan penerbitan sosial terbesar di dunia. Indah permatang di hujung pekan Mengusik rawan mata berlinang Selamat datang kami ucapkan Budi tuan sentiasa dikenang. Aug 16 2017 Selamat sejahtera saya ucapkan kepada Tuan Pengerusi MajlisYang Berusaha Tuan Guru BesarYang Dihotmati Guru-guru dan rakan-rakan sekalianPertama sekalisaya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberikan saya peluang untuk berucap di majlis iniDisini saya ingin memberikan sedikit ucapan tentang ciri-ciri usahawan yang Berjaya.

MAJLIS JASAMU DIKENANG BUDIMU DISANJUNG. Bersyukur kita ke hadrat ilahi kerana dapat kita berjumpa pada petang yang cukup bermakna ini. Saya bagi pihak seluruh warga SMK.

Mar 30 2021 Selamat pagi saya ucapkan kepada saudari Pengacara Sesi Libat. Jan 08 2020 Salam bahagia dan sejahtera saya ucapkan kepada Tuan Pengerusi Majlis Yang Berbahagia Tuan Pengetua barisan hakim yang arif dan berdiri di atas paksi keadilan guru-guru dan tidak dilupakan hadirin sekalian yang saya muliakan. View Rugi Kerana Tamakdocx from A EN MISC at SMK Darul Ehsan.

Terima kasih saya ucapkan kepada tuan pengarah kita Tuan Haji Mohamad Rumzi bin Mamat berserta seluruh ahli jawatankuasa Pengurusan Tertinggi Politeknik Kuching Sarawak kerana sudi meluangkan masa untuk hadir ke majlis ini. Selamat pagi dan salam sejahtera saya ucapkan kepada Yang Mulia Pengerusi Majlis barisan juri. Hadirin sekalian Pada petang yang mulia ini saya ingin menyampaikan pidato yang bertajuk Hukuman rotan wajar bagi mendisiplinkan pelajar.

SMK Kompleks Seberang Takir was live. Terima kasih Tuan Pengerusi Majlis Selamat sejahtera saya ucapkan kepada Yang Diraikan Yang Berbahagia Datin Zarina Binti Abdul Rahman Pengetua SMK Seksyen 3 Bandar Kinarara Yang Berusaha Puan Chempaka Emalin Bin Datuk Pahamin YDP PIBG SMK Seksyen 3 Bandar Kinarara. Yang Berusaha Puan Tan Pick Sia Penolong Kanan Hal Ehwal Murid SMK Seksyen 3 Bandar.

Dan tahniah saya ucapkan kepada pengerusi yang sentiasa peka terhadap kepentingan genre sebagai sebuah medium pengucapan rasa idea dan pemikiran yang perlu diberi kedudukan sewajarnya agar dikenal oleh generasi baru dan semasa ke semasa masa ke semasa kepada Dewan Bahasa dan Pustaka yang telah bersama-sama berusaha merealisasikan majlis ini. Feb 24 2013 Yang saya hormati Tuan Pengerusi Majlis Guru Besar guru-guru serta rakan-rakansekalian.

Ucapan Perpisahan

Image Result For Syarahan Tahun 6 Image

Cerita Tahap 2 Docx

Teks Pengacara Kantin

Teks Ucapan Majlis Anugerah Kecemerlangan Tahun 6

Teks Pengacara Majlis Dalam Bahasa Inggris Gaol Me

Selamat Sejahtera Saya Ucapkan Kepada Tuan Pengerusi Majlis

Teks Ucapan Wakil Murid Thn 6

Doc Teks Pengacara Majlis Persaraan Anneza Hussein Academia Edu


LihatTutupKomentar
close